Deze pagina ondersteunt uw browser slechts in beperkte mate. Moet u een modernere browser installeren (bijvoorbeeld Edge, Chrome, Safari of Firefox).

Winkelmand

Je winkelmand is leeg

Doorgaan met winkelen

Veelgestelde vragen

Vragen over Meat & Eat, je bestelling of bezorging? Vind hier onze veelgestelde vragen.
  • Ons vlees is Halal, hoe zit dat nou ook alweer?

    Meat & Eat koopt uitsluitend halal vlees in met een halalcertificaat. Wij werken alleen met islamitische slachthuizen en met vaste leveranciers die wij vooraf screenen en selecteren. Zo garanderen wij dat al het vlees, afkomstig van Meat & Eat, voldoet aan de halal-eisen van de halal-consument. Als extra zekerheid voeren wijzelf vanuit Meat & Eat samen met onze huisslager regelmatig controles uit om de halalwaardigheid te blijven waarborgen.

  • Ik wil een bestelling plaatsten, hoe werkt dat?

    Op onze site kun je gemakkelijk bestellen. Wij hebben een orderminimum van € 25-. Je kunt per item een hoeveelheid toevoegen aan jouw winkelmandje. Wij werken niet met een abonnement dus je bestelling betaal je eenvoudig met iDeal (of andere betaalmogelijkheden) en je zit nergens aan vast. Bekijk onderaan de website voor de betaalmogelijkheden, deze worden ook vermeldt in de algemene voorwaarden.

  • Ik heb een order geplaatst, hoe werkt het nu verder?

    Nadat wij je order hebben ontvangen sturen wij je een orderbevestiging met al je gegevens. Wij gaan de order voor je klaar maken en voordat wij gaan uitleveren krijg je een bericht van onze chauffeur met het bezorgtijdstip waarop wij je order komen brengen.

  • Leveren jullie alleen in Nederland?

    Nee. Wij leveren door heel Nederland EN Belgie van maandag t/m vrijdag. In het weekend is onze bezorgservice helaas niet beschikbaar, let hier dus bij op tijdens je bestelling.

  • Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

    Zodra jij je order hebt geplaatst voor 09:30 op werkdagen, leveren wij dezelfde dag uit. Bij Meat & Eat is vandaag besteld ook echt vandaag in huis!

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

    Dan proberen we je pakket te bezorgen bij de buren. Als dat ook niet lukt, nemen we het pakket weer mee. Het vleespakket wordt dan gekoeld bewaard zodat we de volgende dag nog eens kunnen proberen om het bij je te bezorgen. Uiteraard nemen wij altijd contact met je op tijdens het leveren van je bestelling.

  • Vragen over orders?

    Ons team staat altijd voor je klaar. Heb je een vraag of wil je ons wat tips geven? Stuur ons dan een mail naar info@meateneat.nl of spreek met één van onze collega's via de live chatfunctie op de website. (bereikbaar van 08:00 uur tot 21:00 uur)

  • Hoe kan ik betalen?

    U kunt altijd met ideal betalen. Maar wij ondersteunen ook betaling via creditcard, paypal of andere betaalmogelijkheden. Kijk onderaan de website voor de diverse betaalmogelijkheden of neem een kijkje in de algemene voorwaarden.

  • Hoelang is het vlees houdbaar?

    Wij leveren onze producten altijd diepvries vers. Zo heeft ons vlees altijd een lange houdbaarheid. Wilt u het vlees nog even in de vriezer houden? Dat kan! Al ons vlees is zelfs tot 2 jaar houdbaar.

  • Hoe kan ik het vlees het beste ontdooien?

    Het beste is om het vlees een dag van tevoren uit je vriezer te halen en rustig te laten ontdooien in de koelkast met een onderlegger of bord. Wil je het vlees snel ontdooien? Leg dan de bevroren producten in gesloten verpakking in een bak met koud/lauw water. Binnen 30 minuten minuten is het ontdooid met behoud van smaak. Ontdooi het vlees niet in de magnetron, hier wordt het vlees erg taai van.

  • Leveren jullie ook in België?

    Sinds kort zijn onze heerlijke producten ook te bestellen in België. Als je besteld voor 09:30 op werkdagen, dan is het dezelfde dag in huis tussen 17:00-22:00!